Hogyan készüljön fel az intraorális szkenner bemutatójára

Digitalizálná a rendelőjét? Íme a lista, amely segít felkészülnie arra a pillanatra, amikor az értékesítési képviselő bemegy a rendelőjébe, hogy megmutassa, milyen fantasztikus dolgokra képes az általa kínált intraorális szkenner.


1. A bemutatón mindenképpen legyen jelen a döntéshozó

Mint volt 3Shape Academy oktató, én szoktam bemutatókat tartani a 3Shape végfelhasználóinak. Tapasztalatom szerint mindig az a legjobb, ha a döntéshozóval együtt végezzük el a bemutatót.

Ha a fogorvos a döntéshozó, mindenképpen elegendő időt kell szakítania a bemutatóra. Ne legyenek zavaró tényezők vagy kollégák a döntés befolyásolására, mert fontos a megfelelő figyelem a bemutató során. A csapatot később is be lehet vonni.

A legjobb, ha a döntéshozó hozza meg a végső döntést arról, hogy befektetnek-e a szkennerbe, és azt tekintik munkaeszközüknek a továbbiakban.


2. Beszéljen a fogtechnikai laborral és kérjen tanácsot tőlük

Mielőtt egy potenciális forgalmazóval egyeztet a bemutatóról, beszéljen a fogtechnikai laboratóriummal. Valószínűleg több intraorális szkenner gyártójával találkoztak és van saját kedvenc márkájuk, valamint ajánlásaik a márkák előnyeivel kapcsolatban.

A laboratórium mindent el tud mondani a munkafolyamatokról, fájlküldésről, kommunikációról, és arról, hogyan készüljön fel a szkennelésre a legjobban.


3. Gondoljon az elvárásaira az intraorális szkenner kinézetével és tudásával kapcsolatban

intraorális szkenner bemutató

Az egyik legkritikusabb követelmény egy új szkenner kipróbálásakor az, hogy érintse meg és tartsa a kezében a szkennert. Ez egy új eszköz és el kell tudnia képzelni, hogy bevezeti a praxisába ezt az új technológiát. Végül is, Ön és csapata rendszeresen, napi szinten fogják használni a szkennert.

A szkennerre tekintsen úgy, mint egy új autóra. El kell döntenie, hogy egy olcsóbb, középkategóriás márkát szeretne választani, vagy egy nagyobb múltú gyártó prémium szintű terméke mellett dönt.

Nézze meg a formáját, kopogtassa meg a gumikat, milyennek érzi, masszívnak, vagy mint egy gyerekjáték? Úgy próbálja ki, mint egy autót a tesztvezetés során.

Az ergonómiát, a szkenner mozgékonyságát kell éreznie. Olyan szkennert szeretne, amelyik jól néz ki és jól mutat a rendelőjében, mivel ez tetszik a pácienseinek, akik továbbadják azt ott szerzett tapasztalatokat.


4. Legyen kéznél fogsor minta (és valós személy), akiket szkennelni szeretne

Amikor bemutatókat tartottam, először néhány mintát szkenneltem. Mindig igyekeztem a klinikáról származó mintákat használni, bár mindig volt saját példányom is. Ezután szerettem volna, hogy a döntéshozó próbáljon meg engem szkennelni. A minták remekül szkennelhetők, de ahhoz, hogy valaki megismerjen egy szkennert, egy valós személyen is ki kell próbálnia.

A bemutató során számíthat arra, hogy megismeri a szkennelési stratégiákat, a fogászati szoftvert és azt, hol és hogyan használhatja a szkennert. Figyelnie kell a szkennelés sebességére és arra, hogy mi az, ami hozzájárul egy tökéletes szkenneléshez, mint például a beállítások, integrációk, sterilizációs protokollok és az IT követelmények.


5. Hozzon létre listát erről a hat tényezőről

Itt van 6 tényező, amelyet jól át kell gondolnia, mielőtt megfelelő döntést hoz:

  • Hardver – mennyire elegáns és vonzó a szkenner?
  • Szoftver – egyszerű, könnyen érthető?
  • Kezelések – megkönnyíti-e az Ön által nyújtott vagy tervezett kezeléseket?
  • Ergonómia – kényelmes, jól használható?
  • Mennyire gyorsan és hatékonyan tud szkennelni?
  • Milyen jól rögzíti a képeket a szkenner, megfelelőek a színek a képernyőn?

A pontosság nagyon lényeges, de nehezen megállapítható egy bemutató alkalmával. Hivatkozzon klinikai tanulmányokra vagy beszéljen a laborjával.


6. Gyűjtsön össze kérdéseket előre, részletekbe menően

Attól függően, hogy első szkennert készül vásárolni, vagy veteránként keres egy új modellt vagy második szkennert, konkrét információkat kell megszereznie a szkennerről a bemutató során.

A további kérdések, amelyekre válaszokat kell kapnia:

  1. Mit tartalmaz a csomag, mind fizikailag, mind szoftveresen?
  2. Tartalmazza-e a gyártó vagy viszonteladó által digitális fogászati képzést?
  3. Van-e szerviz háttér?
  4. Milyen a support? Minden eset után fizetni kell vagy mindenre kiterjed?
  5. Van-e garancia, ha valami történik, mire terjed ki?
  6. Tartalmazza-e a szkennerfejeket, töltőt és elegendő akkumulátort?

Egy kollégám részletesen összefoglalta egy (angol nyelvű) blogbejegyzésben, hogy milyen kérdéseket kell feltennie az értékesítési képviselőnek, és miért, illetve készített egy gyakorlati kiegészítőt is, amit ingyenesen letölthet.

intraorális szkenner support

Ha korábban dolgozott intraorális szkennerekkel, figyelje meg az új eszköz érzetét, súlyát, hosszát és használhatóságát összehasonlítva az előző szkennerrel. Ellenőrizze a sebességet és azt, hogy megfelelően rögzíti-e a széleket. Mint digitális munkafolyamatokban jártas fogorvos, szeretne többet tudni a szoftverről, az integrációkról, a fájlküldésről és a tárolásról, ezekre mindenképpen szenteljen időt.

Próbálja IT-s szemmel is áttekinteni a hallottakat.

Ha kezdő az intraorális szkennelésben, akkor az a lényeg, hogy megérezze a szkennert és ahogy említettem, képzelje el a gyakorlatban. Tudjon meg mindent a supportról és az oktatási lehetőségekről. Nézze meg, van-e olyan ügyfélszolgálati programjuk, amely segíthet a szakmai képzésben, konzultációkban és online tanulási lehetőségekben.


7. Vegyen fel egy IT sisakot a technikai részletek megértése érdekében

Az egyik nagyszerű dolog a digitális fogászati munkafolyamatokban azok sebessége és optimalizált kommunikációja. Az IOS márkától függően megtekintheti a laboratórium tervezési javaslatait a telefonján, beszélhet változtatásokról cseveghet vagy jegyzeteket készíthet a kezelési javaslatokhoz, ez rendkívül hatékony.

Hogy minden megfelelően működjön, megfelelő IT beállításokra van szükség. Sokféle módja van a beállításoknak, de a legfontosabb, hogy küldhesse a szkenneléseket, ahová csak akarja. És hogy hozzáférjen a fájlokhoz, kezelési szoftverhez akár különböző PC-ken a rendelőben.

Nem mennék bele minden részletbe, de itt van néhány olyan kérdés, amire valószínűleg válaszokat szeretne kapni döntéshozatal előtt:

  1. Hol tárolódnak az adataim?
  2. Hogyan oszthatom meg őket munkatársaimmal vagy az akár egész klinikával?
  3. Hogyan illeszthetem be őket a tervezőszoftverembe, küldhetem őket egy frézközpontba vagy 3D nyomtatóra, ha szükséges?
  4. Milyen a kommunikáció vagy a fájlok küldése a laboratóriumnak?
  5. Szükségem van-e különféle IT beállításokra: Wi-Fi, ügyfél–szerver beállítás, TRIOS Share típusú megoldás?
  6. Hova fordulhatok, ha elakadtam?


Összefoglalás

Röviden, ahhoz, hogy, az intraorális szkenner bemutató fantasztikusan sikerüljön, fel kell készülnie. Ne felejtsen el a kritikus szempontokra összpontosítani, mint a szkenner érzése a kézben, használhatósága, gyorsasága, képminősége és a szoftver egyszerűsége a szkennelés tesztelésekor, de ne felejtse el a támogatás, az oktatás lehetőségét és a szerviz hátteret sem.

Az itt felsoroltak segítenek Önnek alaposan átgondolt, tájékozott döntést hozni és a legtöbbet kihozni a tervezett bemutatóból.


TRIOS bemutató

Foglaljon TRIOS intraorális szkenner bemutatót rendelőjébe

Adja meg melyik területen él/dolgozik, hogy személyre szabott területi képviselő kollégánk felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Forrás: https://blog.3shape.com/en/2023/prepare-for-intraoral-scanner-demo

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük